KwH

KWH (Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector)

 

Vanhier Wonen wil blijven werken aan de verbetering van haar dienstverlening en wil daarom graag weten hoe haar huurders over de dienstverlening denken en welke verbeterpunten zij zien. Daarom voert het onafhankelijke bedrijf Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH) een klanttevredenheidsonderzoek voor ons uit. Vanaf februari 2020 worden onze huurders regelmatig gevraagd naar hun oordeel over onze prestaties, bijvoorbeeld hoe worden werkzaamheden uitgevoerd, wordt u vriendelijk geholpen door onze medewerkers, hoe heeft u het vinden van een nieuwe woning ervaren, etc.

De resultaten van de afgelopen maanden laten zien dat over het algemeen genomen onze huurders dik tevreden zijn met onze dienstverlening. Het KWH vergelijkt onze resultaten ook met het landelijk gemiddelde en daaruit blijkt dat Vanhier Wonen op alle onderdelen boven de norm van een 7 zit en op vier van de zes onderdelen boven een 8 scoort. Daar zijn wij hartstikke trots op. Uiteraard krijgen we ook opmerkingen terug waarbij huurders minder tevreden over ons zijn. Ook deze reacties krijgen wij graag terug, zodat we hiervan kunnen leren. De resultaten laten door de maanden heen een stijgende lijn zien waaruit op te maken valt dat we uw opmerkingen zeker ter harte nemen en onze dienstverlening verder proberen te optimaliseren. Daarom vinden wij het belangrijk dat u uw mening blijft geven.

Het KWH neemt digitaal of telefonisch contact met u op. Mocht u meer over het KWH-onderzoek willen weten dan kunt u contact met ons opnemen of een kijkje nemen op de website www.kwh.nl.

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden